معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W

جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی
به جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی خوش آمدید
معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W
ن : آیناز ت : شنبه 7 دی 1398 ز : 12:56 | +

وجود امکان شستشوی نصف ظرفیت، تکنولوژی بخارشوی، آبپاش دوگانه، شستشوی Turbo و اتصال به وای فای از ویژگی های بی نظیر دستگاه جدید XD90 است. در این مدل تکنولوژی Auto Open Door جهت باز شدن خودکار درب، مصرف انرژی A+++، کمترین صدای ممکن (تنها 38 دسی بل)، بهترین کشوها از نظر تنظیم قرارگیری ظروف (Smart 3D Rack) و قرارگیری دکمه های تنظیمات بر روی درب از برتری های این مدل نسبت به XD77 و XD88 است. این ماشین ظرفشویی بخار آب با دمای بالا تولید می‌کند تا باقیمانده غذا روی ظروف به آسانی جدا شود. فناوری ارتقا یافته ™True Steam ال‌جی توانایی تمیز و درخشان‌تر کردن ظروف را دارا می‌باشد. گزینه بخار اولیه باعث می‌شود که ظروف بسیار تمیزتر از گذشته شوند. بخار قوی با اسپری ملایم آب باعث تمیز کردن ایمن و در عین حال کامل ظرف‌های شکننده می‌شود. ™True Steam در مقایسه با مدل‌های معمولی، لکه‌های آب را تا %30 کاهش می‌دهد. فناوری ™Quad Wash ال‌جی در کنار فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو باعث می‌شود آب با فشار قوی و شدت بهینه در چندین جهت به ظروف برخورد کرده و تمام قسمت‌های آنها را به طور کامل تمیز کند.

در صورت نیاز به شستشوی سریع چرخه توربو را بدون توجه به میزان کثیفی ظروف انتخاب کنید. در صورت تمایل به افزودن پروسه خشک کن ظروف می‌توانید گزینه خشک کردن را به مدت 30 دقیقه دیگر انتخاب کنید. همچنین تنظیم آسان طبقات موجب سهولت در چیدمان ظروف و حداکثر بهره وری از فضای ماشین ظرفشویی می‌شود. انعطاف‌پذیری سبد باعث می‌شود بدون توجه به اندازه و شکل ظروف، آنها را به راحتی داخل سبد قرار دهید. تنها با لمس یک دکمه می‌توانید ارتفاع طبقه بالا را تنظیم کنید تا فضای قرار دادن ظروف بهینه شود. فناوری ™Inverter Direct Drive با کنترل سیستم چرخش و شدت اسپری آب، عملکرد بهینه و بی‌صدا همراه با طول عمر بالا را فراهم می‌کند. همچنین باعث همزمانی شستشو در طبقه بالا به طور ملایم، همراه با شستشوی با قدرت در طبقه پایین ‌می‌شود، در مقایسه با موتورهای معمولی نیز این موتور بی‌ صداتر و کم‌ مصرف تر است. اگر مشکلی برای ماشین ظرفشویی شما به وجود آمد نگران نباشید، تشخیص هوشمند از طریق موبایل کمک می کند تا مشکل سریعا با ارائه راه حل های آسان رفع گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی ال جی, ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90W, ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی, کیفیت ظرفشویی LG مدل XD90W, قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره, ماشین ظرفشویی مبله ال جی,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fars-fridge-candy
This Template By Theme-Designer.Com